Menu
Uw winkelwagen

Klantenservice

Bij De online kaarsenwinkel Klantenservice staan we graag voor je klaar. Heb je vragen over het assortiment of over je bestelling?  De online kaarsenwinkel klantenservice is van maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 18:00 uur telefonisch bereikbaar op 078-2071048, met uitzondering van feestdagen. Je kunt ook een e-mail sturen naar info@deonlinekaarsenwinkel.nl. 


De online kaarsenwinkel is een webshop en heeft géén fysieke winkel of showroom. Bestellingen mogen afgehaald worden, maar er is geen mogelijkheid tot winkelen of rondkijken. Maak altijd eerst een afspraak om je bestelling af te halen!


Op werkdagen proberen wij zo spoedig mogelijk een reactie te sturen. Wij streven er naar je e-mail binnen 24 uur te beantwoorden. Wij zullen in ieder geval binnen 2 dagen een inhoudelijke antwoord geven op je vraag Bij vragen adviseren wij je eerst bij onze veelgestelde vragen te kijken. Veel algemene vragen over het bestel- en leverproces, de betaalmogelijkheden staan hier al voor je beantwoord. Staat je vraag er niet bij? Dan verwelkomen wij je graag bij onze Klantenservice.

Garantie:

Uiteraard geeft De online kaarsenwinkel  garantie op de door haar verkochte artikelen. Ik handel deze klachten zelf af, je wordt dus niet doorverwezen naar een leverancier. Neem in het geval van klachten, beschadigingen of breuk direct contact op met De online kaarsenwinkel . De online kaarsenwinkel  kan om foto's van de klacht vragen, of het artikel terug vragen ter beoordeling. Hierna zoeken we samen naar een redelijke oplossing. Stuur een garantieartikel niet zomaar retour, deze verzendkosten worden door De online kaarsenwinkel  niet vergoed!

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via de mail. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het vanaf 15 februari 2016  voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.