Is uw vraag hiermee niet beantwoord?
Stel uw vraag hieronder via ons contactformulier, wij zullen u dan zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Hulp nodig? Bel 078-2071048 Wij helpen u graag!
Hulp nodig? Bel 078-2071048 Wij helpen u graag!
Hulp nodig? Bel 078-2071048 Wij helpen u graag!
Hulp nodig? Bel 078-2071048 Wij helpen u graag!
Hulp nodig? Bel 078-2071048 Wij helpen u graag!
Het afrekenen bij de online kaarsenwinkel kan op de volgende manieren.
Nederlandse klanten hebben de keuze uit:
Voor bestellingen vanuit België kunt u gebruik maken:
link: betaalmogelijkheden.
Al onze bestellingen worden bezorgd door PostNL.
Gratis verzending vanaf 65,-
Bestel je voor 65,- euro of meer, dan betalen wij de
verzendkosten.
Bestelling onder de 65 euro?
Dan vragen we een bijdrage van 6,95 euro voor de verzending.
Ook bestellingen naar België worden bezorgd door PostNL.
Gratis verzending vanaf 65,-
Bestel je voor 65,- euro of meer, dan betalen wij de
verzendkosten.
Bestelling onder de 65 euro?
Dan vragen we een bijdrage van 8,95 euro voor de verzending.
De geschatte levertijd voor onze producten is 3-5 werkdagen.
Dit betekent dat na het plaatsen van uw bestelling, u kunt verwachten dat uw
producten binnen drie tot vijf werkdagen bij u worden bezorgd. Houd er rekening
mee dat de levertijd kan variëren afhankelijk van de specifieke producten,
bestemming en eventuele onvoorziene omstandigheden. We streven ernaar om uw
bestelling zo snel mogelijk te verwerken en bij u te bezorgen, zodat u snel van
uw aankoop kunt genieten. Als u specifieke vragen heeft over de levertijd van
een bepaald product, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan
altijd klaar om u te assisteren.
Kaarsen die in opdracht worden bedrukt en waar een goedkeuring voor is aangevraagd worden doorgaans 2 dagen na de goedkeuring verzonden.
U krijgt altijd een mail met de track&trace code als uw bestelling verzonden is.
Afhalen op afspraak
Jazeker kunt u bij ons bestellen, en de betaalmogelijkheden voor België zijn:
Link: betaalmogelijkheden.
Wil je een bestelling rechtstreeks naar de ontvanger laten versturen?
Dat kan! In het bestelproces kan je een alternatief bezorgadres opgeven.
Via het opmerkingenveld of de mail kun je eventuele bijzonderheden doorgeven, zoals een tekst die ik op een kaartje kan schrijven.
Ik denk graag met je mee, dus je kunt altijd even bellen of mailen! De cadeau service is gratis, je betaalt alleen de verzendkosten.
Al onze producten worden verzonden via PostNL met een track en trace code.
Staat er bij de te bestellen kaars: (Proefdruk binnen 24 uur per mail ? Zo JA, dan moet u het ontwerp per mail goedkeuren voor we uw kaars maken)
We mailen u doorgaans binnen 24 uur een digitaal voorbeeld van uw kaars.
U kunt de proefdruk dan controleren op eventuele
(spel)fouten.
Daarna stuurt u de mail retour met een eventuele correctie
of een goedkeuring.
Pas na uw goedkeuring bedrukken we de kaars en is de bestelling definitief.
De bedrukte kaarsen worden allemaal stuk voor stuk netjes gratis verpakt in een cellofaan folie of diamantzak met een mooie strik zodat het gelijk uit de doos aangeboden kan worden als cadeautje.
Bij twijfel stuurt u dan eerst uw tekst via ons contactformulier wij kijken dan voor u welke kaars geschikt is voor uw tekst.
Als we uw pakketje op verzonden zetten, is hij afgegeven bij PostNL, u krijgt dan van PostNL een Track en Trace code, via deze code kunt u achterhalen wat de status is van uw bestelling.
Of neemt u even contact met ons op zodat wij de status van u pakket kunnen achterhalen.
Onze kaarsen worden bedrukt met een hoogwaardige watertransfer.
Bij deze specialistische methode word de afbeelding op een watertransfer folie afgedrukt.
Daarna word de achterkant van de folie er in water afgeweekt, om hem daarna handmatig op de kaars te monteren.
Hierdoor ontstaat een super scherpe afdruk van uw foto op de kaars.
De kaars laten we hierna eerst een nachtje drogen voor we hem naar u opsturen.
Zie ook: Druktechniek van de kaarsen
Als er bij een kaars uitverkocht staat wil dat niet zeggen dat ze niet meer leverbaar zijn.
Vaak staan ze dan in bestelling.
U kunt ons dan gerust even een mailtje sturen om te vragen wanneer de betreffende kaars weer te bestellen is.
We laten u dan per mail weten dat de kaars weer op voorraad is.