Veelgestelde vragen

Vraag & Antwoord

Op deze pagina staan de meest voorkomende vragen van onze klanten en geïnteresseerde bezoekers. U vindt hier informatie over onze kaarsen, uitleg van de website , de voorwaarden, betalen, verzenden, etc.
Staat uw vraag er niet bij? Stel hem dan via ons contactformulier.

 

 

 




 

Vraag: Kan ik jullie eerst nog wat vragen voor ik bestel?

Antwoord: Natuurlijk, we helpen u graag. U kunt ons bellen op 078- 2071048  of mailen naar info@deonlinekaarsenwinkel.nl en ook nog via ons contactformulier.

 

Vraag: het uploaden van de foto lukt niet, ik krijg steeds een foutmelding.

Antwoord: Het komt helaas wel eens voor dat het uploaden niet werkt op sommige systemen, dat kan liggen aan verouderde software, of de bestandsextensie. U kunt uw afbeeldingen uploaden als .jpg/.jpeg/.bmp/.gif/.pdf/.png. Blijft u een foutmelding krijgen dan kunt u uw foto naar ons mailen op info@deonlinekaarsenwinkel.nl met vermelding van uw naam en bestelnummer.

Vraag: Wat moet ik me voorstellen bij de digitale proefdruk die jullie via de mail opsturen?

Antwoord: De digitale proefdruk is een exacte afbeelding van hoe de kaars bedrukt gaat worden, u kan hem dan van tevoren nog controleren op eventuele spelfouten, of foutief opgegeven datums. Ook kunt u na aanleiding van dit digitale voorbeeld nog wijzingen laten aanbrengen, dit kunt u dan via de mail info@deonlinekaarsenwinkel.nl  aan ons doorgeven waarna wij u een gecorrigeerde proefdruk toesturen. Pas na u goedkeuring gaan we voor u de kaars bedrukken.

 

Vraag: Ik heb een kaars uitgezocht die op uitverkocht staat en kan hem niet bestellen, wat nu?

Antwoord: Als er bij een kaars uitverkocht staat wil dat niet zeggen dat ze niet meer leverbaar zijn, vaak staan ze dan in bestelling. U kunt ons dan gerust even een mailtje sturen om te vragen wanneer de betreffende kaars weer te bestellen is, of we laten u per mail weten dat de kaars weer op voorraad is.

 

Vraag: Hoe worden de kaarsen bij jullie bedrukt.

Antwoord: De kaarsen worden bedrukt met een watertransfer. Bij deze methode word de afbeelding op een speciale folie afgedrukt daarna word de achterkant van de folie er in water afgeweekt, om hem daarna op de kaars te monteren. Hierdoor ontstaat een superscherpe afdruk van uw foto op de kaars. De kaars laten we hierna eerst een nachtje drogen voor we hem na uw opsturen.

 

Vraag: Hoe lees ik de afmetingen van de kaarsen op jullie website?

Antwoord: Alle maten op de site staan vermeld in mm  en doorsnede x hoogte, een kaars waarbij staat 70x200 is dan 70mm in doorsnede en 200mm hoog.

 

Vraag: Ik woon in België  kan ik bij jullie bestellen, en hoe kan ik eventueel afrekenen?

Antwoord: Jazeker kunt u bij ons bestellen, en de betaalmogelijkheden voor België zijn: Mister Cash/ Sofort banking/ Belfius/ KBC/CBC/ ING homepay/ Paypall/ Creditcard. Link: betaalmogelijkheden.

 

Vraag: Kan ik ook gewoon via de bank naar jullie geld overmaken?

Antwoord: Ja u kunt bij het afrekenen ook kiezen voor overmaken per bank. Zodra de betaling is ontvangen, krijgt u van ons het digitale voorbeeld voor een eventuele fotokaars, en anders zetten we bestelling handmatig door naar verzenden. Let u er wel op dat het een paar dagen duurt voor de betaling bij ons binnen is, uw bestelling loopt hierdoor een paar dagen vertraging op.

 

Vraag: Hoe lang duurt het voordat ik mijn kaars in huis heb als ik hem bestel?

Antwoord: Een kaars waar geen digitale proefdruk voor hoeft te worden gestuurd word doorgaan dezelfde avond nog bedrukt, waarna hij de volgende dag op de post gaat. Is er echter een goedkeurig nodig van een digitale proefdruk, dan word uw kaars pas bedrukt na uw goedkeuring van de proefdruk, en zal daarna de volgende dag worden verzonden. De levertijd na verzending is in Nederland doorgaans 1 werkdag, naar België kan het soms een dag langer duren.

 

Vraag: Wat zijn de verzendkosten?

Antwoord: Verzending binnen Nederland kost €5,95 en als u voor €45,- of meer besteld is de levering gratis. De verzendkosten naar België bedragen €8,95 en voor bestellingen vanaf €65,- is de levering gratis.

 

Vraag: Hoe kan ik bij jullie afrekenen?

Antwoord: Het afrekenen bij de online kaarsenwinkel kan op de volgende manieren. Nederlandse klanten hebben de keuze uit: ideal/paypall/creditcard/overboeken via de bank. Voor bestellingen vanuit België kunt u gebruik maken van: Mister cash/Sofort banking/Belfius/KBC/CBC/ING homepay/Paypall/creditcard/overboeken via de bank. link: betaalmogelijkheden.

 

Vraag: Voor de opening van ons nieuwe pand zou ik graag een aantal kaarsen willen bestellen met ons nieuwe bedrijfspand er op afgedrukt, is het mogelijk hier een offerte voor aan te vragen?

Antwoord: Natuurlijk, voor bedrijven die grote aantallen willen bestellen maken we graag een scherpe offerte. Houd er echter rekening mee, dat er voor grote orders wel een langere levertijd staat. Neemt u voor de details even contact met ons op via info@deonlinekaarsenwinkel.nl

 

Vraag: Wat is de meerwaarde van het inschrijven op jullie nieuwsbrief?

Antwoord: Via onze nieuwsbrief houden we u op de hoogte van nieuwe artikelen in ons assortiment, en hebben we van tijd tot tijd leuke acties en aanbiedingen. 

 

Vraag: Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?

Antwoord: Ja u kunt bij ons op afspraak uw bestelling komen afhalen, geeft u dan bij voorkeur uw bestelling per e-mail aan ons door zodat er geen verzendkosten worden berekend. Wij sturen u dan per omgaande een factuur met betaallink.

 

Vraag: Ik heb zelf een ontwerp gemaakt, kunnen jullie die ook voor mij op een kaars afdrukken?

Antwoord: Dat is geen enkel probleem, u kunt uw ontwerp uploaden bij de te bestellen kaars, of mail uw ontwerp naar info@deonlinekaarsenwinkel.nl met een begeleidende tekst waarin u aangeeft op welke kaars u uw ontwerp wilt laten afdrukken, we sturen u dan binnen 24 uur een digitaal voorbeeld van uw ontwerp op de kaars. Na uw akkoord sturen we u een betaallink waarna na betaling de kaars voor u word bedrukt.

 

Vraag: Hoe word mijn bestelling verzonden?

Antwoord: Al onze producten worden verzonden via PostNL.

 

Vraag: Het is voor een cadeautje, pakken jullie het ook in?

Antwoord: Ja, de bedrukte kaarsen worden allemaal stuk voor stuk netjes verpakt in een cellofaan folie met een mooie strik zodat het gelijk uit de doos aangeboden kan worden als cadeautje.

 

Vraag: Ik heb twee dagen geleden een mail van jullie gehad dat mijn pakket verzonden is, maar ik heb nog niets ontvangen?

Antwoord: Als we uw pakketje op verzonden zetten, is hij afgegeven bij PostNL, u krijgt dan van PostNL een Track en Trace code, via deze code kunt u achterhalen wat de status is van uw bestelling. Of neemt u even contact met ons op zodat wij de status van u pakket kunnen achterhalen.

 

Vraag: Ik heb een hele lange tekst voor op de kaars en vraag me af of het wel past?

Antwoord: Bij twijfel stuurt u dan eerst uw tekst per mail naar info@deonline kaarsenwinkel.nl wij kijken dan voor u welke kaars geschikt is voor uw tekst.